Een Luisterend Oor

Een Luisterend Oor kost niets behalve een beetje tijd. Vaak hoor ik mensen zeggen dat zij graag andere mensen willen helpen. Vreemde is dat 80% een winstoogmerk hebben en er rijker van willen worden. Uiteraard is het logische dat er een vergoeding voor de diensten gevraagd wordt maar de uitgangspositie zou moeten zijn mensen te begeleiden naar een minder stressvol leven voor een schappelijke vergoeding. Het uitdragen van spiritualiteit zou een passie moet zijn en voor iedereen toegankelijk. Een goede spirituele begeleider die met passie zijn gave uitdraagt zal jou vertellen dat jijzelf de spiritualiteit moet ontwikkelen door beoefening en hij jou hier alleen in kan begeleiden, hij zou jou niet cursus na cursus aan het lijntje houden. Natuurlijk is er heel veel gratis informatie beschikbaar op het internet en maak daar gebruik van! Wel adviseer ik mensen de basis van het niveaus betreft het bewustzijn eerst goed in acht te nemen. Je hebt niets aan alle theorie als je het innerlijke bewustzijn niet beheerst. Nu als je wat centen te makken hebt is dat geen probleem maar ik zelf heb ondervonden in het verleden dat als je van het minimum moet leven elke euro teveel is om uit te geven. Ik wil mijnworkshops graag betaalbaar houden. Als mijn ijskast vol is, rekeningen betaald en ik af en toe wat leuks kan doen ben ik tevreden. Paragnosten, lichtwerkers of helderziende enzovoort! Ieder mens heeft een gave en ik ook, ik ben empathisch en kan mijn verplaatsen in mensen. Ik heb de Mindfulness workshop afgerond en heb er heel veel van opgestoken. Echt een opleiding die ik iedereen kan aanraden, hij is niet alleen goed om mensen te kunnen coachen maar ook voor je eigen ontwikkeling. Het enigste wat ik met deze gave wil doen is mensen voor een redelijke vergoeding helpen zonder winstoogmerk. Al is het maar een luisterend oor. Wil je iemand die naar je luistert en je misschien kan begeleiden, neem contact op met mijn door middel van het contactformulier of mijn Facebookpagina! Natuurlijk kan je ook een bericht achterlaten op deze blog.

 

Uiteraard is mijn doel mijn websitebezoeker zo goed mogelijk te informeren. Zelf ben ik ook zeer actief op andere blog pagina's, graag geef ik jou ook de gelegenheid deze blog pagina's te bezoeken. Hieronder een paar goede pagina's waar je misschien waardevolle informatie kan vinden!

https://www.inspirerendleven.nl/

https://thegreenguide.nl/

https://www.happymindful.nl/

 https://www.happinez.nl/lezen/

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0